Dag 1 en 2 Jo'burg en Dullstroom

3 november 2015 - Dullstroom, Zuid-Afrika

Zaterdag 31 oktober zijn wij met een uur vertraging vertrokken uit Amsterdam, richting Dubai.

Waar wij daar ook weer vertraging in de lucht hadden van 25 minuten voor dat wij konden landen op Dubai airport

De tweede vlucht naar Johannesburg ging gelukkig op tijd.

Nadat wij de telefoon die wij mee hadden genomen voor  Ariska die daar studeert hadden afgeleverd op de luchthaven, hebben we de auto hadden opgehaald en zijn wij doorgereden naar Dillstroom, dat was nog 225 kilometer.

Daar aangekomen konden we eerst het appartement niet vinden, toen wij het vonden kregen we de verkeerde sleutel mee van een ander appartement en was er tegenover een brand geweest die aan het na smeulen was, de buren stonden de zijkant van hun garage te blussen. Terug naar het restaurant om de goede sleutel op te halen en gelijk een wijntje te nemen en bier voor de schrik. de verhuurder had geen zin om te komen dus konden we boven het restaurant slapen waar wij achteraf heel blij mee waren het zag er geweldig uit ruim en schoon. Heerlijk geslapen daar.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl